آموزش با پلنر

بهترین پلنر موجود در بازار اینجاست!

پلنر آنت

با سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. نمیخوام این متن خیلی طولانی بشه و حوصلتون رو سر ببره، فقط یه معرفی کلی و توضیح در مورد اینکه یک پلنر حرفه ای و کامل باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا بهتون کمک کنه در مسیر رسیدن به اهدافتون موفق باشید. اگر میخوای درباره پلنر بیشتر بدونی روی ٬٬دفتر پلنر چیست٬٬ کلیک کن.

پلنر حرفه ای یعنی چه؟

منظور از پلنر حرفه ای این است که هنگام تولید و طراحی آن از مشاوران و متخصصان برنامه ریزی کمک گرفته باشند. یک پلنر حرفه ای باید تمام جوانب را در هدفمند کردن شخص و انگیزه بخشی به آن را در نظر بگیرد. از مهم ترین معیارهایی که باید یک دفتر برنامه ریزی خوب داشته باشد. ساختار بندی درست و همه جانبه است. یعنی باید شامل بخش های برنامه ریزی روزانه تا سالانه باشد. تا شخص حداقل برای یک سال برای تک تک روزهای خود هدفمند شود.

یک پلنر چگونه میتواند به شخص روحیه بدهد؟

یکسری از دفترهای برنامه ریزی فقط و فقط کار و تلاش کردن  را معیار خود قرار میدهند. اما همه میدانیم کار کردن مکرر و بدون حس خوب باعث خستگی و در نتیجه ناامیدی در ما میشود. حالا سوال اینه، که چجوری یک پلنر بهمون انگیزه میده؟!

برنامه ریزی برای تفریح

دفتر برنامه ریزی خوب باید تفریحات ، علایق ، روابط و حتی سلامت شما را درنظر بگیرد. برای مثال باید بخشی داشته باشد تا شما برای روابط اجتماعی خود هدف گذاری کنید. یا بتونید لیست کارهایی که برای سلامت جسم و روح شما مفید میباشد  را مدیریت کنید. و برای آن برنامه ریزی کنید. به عکس بخش اول دفتر برنامه ریزی آنت را نشان میدهد.

پلنر رنگی رنگی

پلنر رنگی رنگی آنت ٬٬مشخص کردن اهداف٬٬

تنظیم هدف یک بخش اساسی برای زندگی و پیشروی در مسیر پیش روی شما است. شما نمیتوانید به سمت اهداف بروید مگر اینکه بدانید از زندگی چه میخواهید و چه کاری میخواهید انجام دهید.

جلد انگیزه بخش

شاید در نگاه اول غیر منطقی به نظر بیاد ولی یک جلد زیبا و خاص که با توجه به سلیقه و مود فکری شما باشد میتواند به شدت در روحیه شما اثر مثبت بگذارد. عکس های پایین بهتون حس خوب نمیدن؟

 

پلنر فانتزی آنت

پلنر حرفه ای آنت با جلد فانتزی

پلنر رنگی رنگی

پلنر رنگی رنگی عاشقانه آنت

ریز کردن اهداف بزرگ

دفتر برنامه ریزی حرفه ای باید طوری طراحی شده باشد تا بتوانید اهدافی که اول سال یا اول ماه مشخص کردید  را ریز کنید. منظور از ریز کردن تقسیم هدف به بخش های کوچک و مراحل کوتاه میباشد. از قدیم گفتن ٬قطره قطره جمع گردد  وانگهی دریا شود٬

تقسیم اهداف چه فایده ای دارد؟

یکی از مهم ترین خواص آن زودتر نتیجه گرفتن میباشد. وقتی شما هدف خود را به ۴ هفته تقسیم میکنید و هر هفته یک مرحله را به پایان میرسانید. زودتر به یک نتیجه دلخواه رسیده اید و در نتیجه حس خوب و انگیزه شما را دربر میگیرد. در کنار دفتر پلنر خوب یک دفترچه تودولیست میتونه مکمل هدف های روزانه شما باشد. برای دیدن صدها طرح از تودولیست ها کلیک کنید.

 

پلنر سالانه آنت

بخش برنامه ریزی برای تک تک روزهای سال

خرید پلنر آنت

گروه هنری آنت خیلی خوشحاله که دوستایی مثل شما داره. امیدوارم این متن براتون جالب بوده باشه . اگه دوست دارید. پلنر های مارو ببینید بر روی لینک ٬٬ خرید پلنر ٬٬ کلیک کنید 💚

٬٬ما خیلی وقت ها میترسیم و فکر میکنیم توانایی کافی نداریم. اما شروع کن و از شکست نترس، موفقیت یک شبه به دست نمیاد. موفقیت اول باید داخل ذهنت شکل بگیره حتی اگه در دنیای پاقعی همه چی علیه تو باشه٬٬

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین پلنر موجود در بازار اینجاست!

  1. مهشید گفت:

    فوق العاده زیباست طرح هاتون

    1. admin گفت:

      نگاهتون زیباست 💚
      ممنون که بهمون روحیه دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *