آموزش با دفتر طراحی, آموزش با دفتر نقطه‌ ای

آموزش ساخت دفتر خاطرات در 5 مرحله ساده

دفتر خاطرات

در زمان قدیم که موبایل و تکنولوژی خاصی برای ثبت خاطرات وجود نداشت. اکثریت افراد برای ثبت خاطراتشون از آلبوم عکس یا بعضی ها که حوصله بیشتری داشتن از دفتر خاطرات استفاده میکردند. درسته الان وسایل دیجیتال خیلی راحت و شیک اطلاعات رو ذخیره میکنه، اما هیچوقت نمیتونه جای یک دفترچه خاطرات خوشگل و جذاب رو بگیره که با عشق میتونی حسش کنی و خاطراتتو ورق بزنی.

طراحی دفتر خاطرات

میخوایم توی چند مرحله بهتون یادبدم که چجوری یک دفتر خاطرات جذاب درست کنید. پس قیچی و چسب رو بیارید شروع کنیم.

۱. جمع آوری خاطرات

در مرحله اول باید تموم مطالب و خاطراتتون رو که میخواین توی دفتر خاطراتتون قرار بگیره رو یجا جمع کنید. از خلاقیت نترسید و با حوصله دفتر را کامل کنید چون که اگه فقط قرار باشه یکسری عکس رو بچسبونید دیگه هیچ فرقی با آلبوم عکس نداره.

میتونید از اجسام فیزیکی در دفتر خاطراتتون اضافه کنید. برای مثال اگه از کسی گل هدیه گرفتید میتونید اونرو روی کاغذ بچسبونید و متن خاصی زیرش بنویسید. یا اگه سفر رفتید میتونید بلیط هواپیمای خودتون رو بچسبونید و درباره حس و حالتون توی اون روز بنویسید. وقتی در آینده اون متن رو بخونید تموم خاطراتتون زنده خواهد شد.

۲. در طراحی، خلاق و با حوصله باشید

شما علاوه مطالبتون، باید بر طراحی و زیبایی دفتر خاطرات حساس باشید. وقتی عکس خاصی رو برای ثبت اضافه میکنید باید توی دفتر بدرخشه و متنی خاص و با حوصله به آن اضافه کنید. سعی کنید دفتر را شلوغ نکنید تا مطالب کاملا واضح باشند. خلاق باشید این دفترو باید با تموم عشق و فکر خودتون کامل بشه.

۳. داستان بنویسید

هنگامی که طراحی دفتر خاطرات خود را به نقطه مناسبی رسوندید. فقط به فکر نوشتن داستان از دید خود نباشید. بلکه سعی کنید صحبت های خود را با دوستان یا خانواده اضافه کنید. خاطراتی که از عزیزانتان دارید را کامل بنویسید. مثلا اگه برادر شما ورزش خاصی انجام میدهد، عکسهای ورزشی او در مسابقات و خاطراتی که نسبت به ورزش او دارید را در چندین صفحه ثبت کنید

۴. خاطرات را از دید خانواده خود هم بنویسید

برید با افراد خانواده با دوستان خود درباره خاطره مشترکتان صحبت کنید. این کار علاوه بر اینکه دفتر خاطرات شما را کامل تر میکند، بلکه صمیمیت شما را با افراد عزیز زندگیتان بیشتر خواهد کرد. همچنین سالها بعد، زمانی که به این خاطرات رجوع کردید یاد عزیزانتان زنده میشود.

۵ . خرید دفتر مناسب و با کیفیت

قطعا دفتر خاطرات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد کی طی گذشت سالها دوام بیاورد و از خاطرات شما محافظت کند. علاوه بر آن باید برگه های ضخیمی داشته یاشد. مثلا دفتر بی خط پایین برای ساخت دفتر خاطرات عاشقانه عالی میباشد.

دفتر طراحی

دفتر بی خط عاشقانه (محصول آنت)

برای ثبت خاطرات هم میتونید از دفتر بی خط و هم از دفتر نقطه ای استفاده کنید. گروه هنری آنت سالهاست در عرضه تولید دفترجات با کیفیت و طرح دار فعالیت میکند برای دیدن دفترها کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *