دسته‌بندی نشده

روز مادر کادو چی بخریم؟

کادوی روز مادر

مادر بزرگترین پشتوانه هر فردی در زندگی میباشد.مادر که در تمام فرهنگ ها از جایگاه والایی برخوردار است. نمادی از ارزش ها و عشق و محبت در تمامی اقلیم ها میباشد. یکسری از محصولاتمون که برای هدیه دادن به مادراتون مناسبه رو معرفی میکنم.

 

دفتر پلنر Love You Mom

کادوی روز مادر

دفتر پلنر با طرح مادر و دختر

پلنر سالانه آنت با تقویم ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ میتونه کادوی مناسبی برای مادرتون باشه. طرح جذاب روی جلد حس گرم و محبت مادر، دختری را نشون میده. برای خرید این محصول به لینک پلنر مادر مراجعه کنید.

 

دفترچه تودولیست عشق مادر

تودولیست مادر

تودولیست با طرح مادر

to do list عشق مادر یکی از خوش رنگ ترین طرح های ما هست. کسایی که میخوان برای مادرشون کادو‌های مختلف بگیرن این دفترچه میتونه مکمل خوبی در کنار بقیه کادوها باشه. برای خرید این محصول میتونید به لینک تودولیست مراجعه کنید

 

دفتر جیبی طرح مادر و دختر

دفتر خط دار

دفتر خط دار با طرح پشت و رو

 

دفتر مشق

دفتر خط دار با طرح پشت و رو

دفتر خط دار ۱۰۰ برگ با طرح سنتی مادر و دختر، یکی از طرح های خاص و متفاوت مادرانه میباشد. جلد پشت و رو آن به زیبایی این دفتر افزوده است. برای مشاهده این محصول به لینک دفتر خط دار مراجعه کنید.

 

پلنر سالانه آنت

دفتر پلنر سالانه

دفتر پلنر سالانه آنت

این طرح منو یاد مادرم میندازه احساس کردم توی این مقاله این طرح هم نشون بدم. شاید برای کادو خوشتون اومد.

 

روز مادر روز عشق و محبت

روز مادر یکی از عزیز ترین روزها برای ما میباشد. نه تنها برای اینکه روز خاصی در تاریخ خاصی است. بلکه برای اینکه به خودمون یادآوری کنیم. مادر همیشه عشق و محبتشو بی هیچ دلیلی بهمون داد و ما یک روز از سالو برای خوشحال کردن اون جشن بگیریم. امیدواریم هرکجا هستید در کنار مادراتون سلامت باشید.

گروه هنری آنت خیلی دوستون داره 💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *