آموزش با دفتر طراحی

بهترین دفتر نقاشی موجود در بازار کدام است؟

دفتر نقاشی برای بهترین بودن باید فاکتور های متفاوتی را شامل شود. یعنی باید از نوع کاغذ گرفته تا جلد دفتر مورد بررسی قرار بگیرد. و بسته به نوع قلم نقاش انتخاب شود.

ویژگی های یک دفتر نقاشی خوب

در این مقاله طی ۵ دقیقه ویژگی های یک دفتر بی خط مناسب برای نقاش ها را مورد بررسی قرار میدهیم. و بهترین دفتر نقاشی موجود در بازار ایران را به شما معرفی میکنیم.

کاغذ دفتر

کاغذ مهم ترین بخش یک دفتر میباشد. چون اگر کاغذ، کیفیت مناسب و رنگ و پذیری با قلم را نداشته باشد، هنر نقاش اصطلاحا هدر میرود. در تولید یک دفتر نقاشی، میتوان از کاغذهای مختلفی با گرم بالا یا پایین و یا جنس بافت متفاوت استفاده کرد. کاغذهای مناسب عبارت اند از: تحریر، کرافت، اشتنباخ و…

دفتر نقاشی

دفتر طراحی با کاغذ کاهی

وقتی نقاش میخواهد با مداد رنگی نقاشی کند کاغذ کرافت پیشنهاد میشود. برای نقاشی سیاه قلم کاغذهای بریستول و فابریانو پیشنهاد میشود. با اینحال ما دنبال دفتری هستیم که سازگاری خوبی با انواع قلم داشته باشد. مثلا نقاش آبرنگ باید کاغذی انتخاب کند که ضخیم و بافت متراکمی داشته باشد، تا جوهر از آن عبور نکند. و نقاش مداد رنگی به دفتری نیاز دارد که رنگ قلم خودش  را خوب نشان دهد.

صحافی و فنر زنی

شاید بخش خیلی مهمی بنظر نیاد اما استحکام و دوام دفتر نقاشی به درست صحافی شدن و فنر زنی مناسب میباشد. اگر نقاش ساعت های طولانی دفتر را تحت فشار قرار دهد. یک فنر فلزی محکم ضامن هنر نقاش میباشد.

جلد خاص، روحیه بخش برای نقاش

جلد دفتر، جذاب ترین بخش آن میباشد. که باید مستحکم و ضخیم باشد زیرا محافظ هنر نقاش است. اما مهم تراز آن یک دفتر نقاشی خاص، باید جلد زیبا و متفاوتی داشته باشد. تا نقاش هر زمان که به آن نگاه میکند انگیزه و روحیه بیشتری بگیرد. یک دفتر زیبا میتواند الهام بخش هنر نقاش باشد.

دفتر طراحی

جلد عاشقانه از دفتر طراحی آنت

 

سایز مناسب برای طراحی

سایز دفتر باید به گونه ای باشد که نقاش با توجه به سبک نقاشی خود،  بتواند طراحی خود  را به راحتی انجام دهد. و تا حد امکان دفتر نقاشی نباید مانع پیاده سازی خلاقیت شخص شود.

 

بهترین دفتر طراحی و نقاشی

حالا باتوجه به ویژگی هایی که در بالا گفتیم، میخواهیم یک دفتر نقاشی با کیفیت به شما معرفی کنیم. دفترهای طراحی و نقاشی آنت سالهاست که کیفیت بالا خود را حفظ کرده و از این‌ رو حمایت شماهارو بدست آوردیم. گروه هنری آنت دفترها را با صدها طرح خاص و متنوع ارائه میدهد. بیاید برخی از ویژگی های دفتر نقاشی آنت رو بررسی کنیم:

کاغذ ۱۰۵ گرمی وارداتی

دفتر نقاشی آنت با جنس کرافت ، بافت متراکم و همچنین رنگ نخودی ملایم، از بهترین کاغذها برای نقاشی میباشد. این دفتر مناسب برای نقاشی با انواع قلم مثل مداد رنگی ، مداد سیاه ، آبرنگ ، روانویس ، مدادشمعی میباشد و با همه آنها تست شده و سازگاری دارد.

تنوع بالای طرح های جلد

آنت تنوع بالایی در طرح، برای انواع دفترهای خود دارد. شما برای انتخاب دفتر، گزینه های زیادی دارید و باتوجه به سلیقه و نوع شخصیتی خود میتونید طرح مناسبی پیدا کنید. همچنین جلد سخت و ضد آب آنها، محافظ نقاشی های شما میباشد.

دفتر طراحی

دفتر طراحی طرح فریدا

قیمت مناسب

همواره تمامی محصولات ما نسبت به کیفیتی که تولید میشن دارای قیمت مناسب و بصرفه میباشند. و اکثر محصولات تقریبا به قیمت تولید عرضه میشوند.

فنر فلزی محکم

دفتر طراحی آنت دارای فنر فلزی محکم با رنگ ثابت میباشند. فنر با کیفیت آنها ضامن استحکام کاغذها میباشند و به هیچ وجه کاغذها تحت فشاراز دفتر جدا نمیشوند.

 

گروه هنری آنت

امیدواریم این متن براتون مفید بوده باشه، ممنون که مارو حمایت میکنید. کلی طرح جذاب از محصولات داخل سایت موجوده💚

آنت خیلی دوستون داره💚

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *